ترانسمیتر دما

ترانسمیتر دما

محصولات دات اکسل رنج وسیعی از ترانسمیترهای دمایی برای هر کاربردی می باشند که شامل هر دو نوع ترانسمیتر دمای Head Mount ( ترانسمیترهای دمای Hucky Puck) و هم شامل ترانسمیتر دمای Din Rail Mount می شوند.

ترانسمیتر دات اکسل

این دستگاه ها گزینه های زیادی دارند . مثل برنامه ریز PC یا برنامه ریز سوئیچ شده DIP و ATEX که ایزوله سازی و خطی شده اند. محدوده ای از ترانسمیترهای دمایی دات اکسل شامل ویژگی هایی مثل خروجی های مستقیم معکوس می شوند . سنسور بالا و پایین و خروجی پاسخ سرعت بالا با برنامه ریزی نرم افزاری قادر به اندازه گیری مد مورد نظر بوده و ورودی و خروجی را در هر زمان مشاهده می کند .

در زیر لیستی از ورودی های متفاوت رنج سنسور دمایی و پراب های دمایی آورده شده است.

لیستی از ورودی های متفاوت دات اکسل

در زیر لیستی از خروجی های متفاوت از محدوده دات اکسل ترانسمیترهای دمایی وجود دارند .

لیستی از خروجی های متفاوت دات اکسل

یک ترانسمیتر دما چیست؟

یک ترانسمیتر دما ، یک سیگنال را از یک پراب دما در دو سیم با خروجی 4-20 میلی آمپر که مبدل دما به طور نرمال یک تغذیه توان جداگانه داشته و به صورت دستگاه 4 سیم می باشد تبدیل می کند.

خروجی از یک مبدل دما می تواند ولتاژ یا جریان باشد که در این جا ترانسمیتر با خروجی 4-20 میلی آمپر در دسترس است . پراب دما از ترموکوپل ، مقاومت آشکار ساز دما (RTD) ، میلی ولت و مقاومت و پتانسیومتر قابل انتخاب می باشد.

همه دستگاه های دات اکسل ترانسمیتر هستند . اما ما اخیرا DAT1135 را در مبدل دمایی با یک خروجی 10 ولت و یک میزان مینی موم یک ولت مورد بررسی قرار داده ایم که خروجی بین 0-1 Vdc و 0-10 Vdc قابل انتخاب می باشند.

اتوماسیون صنعتی نادین تک نماینده رسمی دات اکسل در ایران






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395برچسب:, | 11:50 | نویسنده : دیبا سنسور |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.